25 czerwca 2012

Mega promocja na Wibo w Rossmannie!

Dobry wieczór!

Upolowałam dziś w Rosmannie 2 małe cudaki, za UWAGA UWAGA 1,29 zł SZTUKA!
W szafie Wibo trwa ogromna wyprzedaż różanej kolekcji! (tusze, róże, cienie, pomadki)

Co ja dziś zakupiłam?
Róż do policzków:
(na żywo jest nieco jaśniejszy w opakowaniu)

Potrójny cień do powiek:

Nie używałam jeszcze ani różu ani cieni.
Róż zadebiutuje na policzkach w jakiś słoneczny dzień.
Przyznam Wam się szczerze, że stojąc przy kasie namyślałam się i róż chciałam odłożyć (mam bronzer i róż o którym Wam ostatnio pisałam, a nie używam ich codziennie) , ALE mój chłopak szybko wybił mi to z głowy pytaniem twierdzącym "za złotówkę ?! " no i nie odłożyłam!
Zobaczymy z czasem.
Aha!
Róż pachnie! Pachnie czymś ładnym!

Macie jakiś kosmetyk z różanej serii?
Zadowolona jesteście?




23 komentarze:

  1. oo ;) nie wiedziałam o takiej wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie ani śladu promocji :( fajny ten róż !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara z Ciebie! :D I jeszcze jakiego masz chłopaka, żeby to mój mnie tak do zakupów namawiał haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz szczęście - ja wczoraj zastałam w szafie Wibo tylko same etykietki z cenami 1,29 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jakbyś miała taki nieład to byś go nienawidziła :D Ale tak to już jest, że chce nam się tego czego nie mamy, co do długości to już hoduję trochę, staram się :D I ja też pozdrawiam i pozwolę sobie poobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :D Hmm, czy długo zapuszczam... W 1 klasie gimnazjum fryzjerka skrzywdziła mnie praktycznie na chłopaka -.- Teraz jestem w 2 liceum, więc trochę czasu minęło, ale nigdy nie miałam tak, że `jeeeeny muszę je zapuścić!`, tylko sobie swobodnie rosły, co chwilę je podcinałam, zmieniałam fryzurę, dopiero gdzieś na początku tego roku mnie take włosomaniactwo opętało, że chcę ich doprowadzić do najlepszej formy no i oczywiście wyhodować jeszcze dłuższe, studniówka się szykuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I zazdroszczę prostych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż, który kupiłaś bardzo mi się podoba - za 1,29 zł wzięłabym go bez chwili zastanowienia ;) Szkoda, że u mnie nic już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę w innych Rossmannach, ale wątpię, żebym coś tam znalazła - te sklepy są w samym centrum miasta i w ciągu dnia masa ludzi się przez nie przewija = pewnie już dawno wszystko wykupione ;)

      Usuń
    2. Dzięki :) Jak coś znajdę to na pewno pochwalę się zakupem :)

      Usuń
  9. Ja mam to samo z końcówkami! I też mi szkoda każdego cm, więc wolę co nieco sama podciąć niż pójść do fryzjerki i wyjść z włosami o 10cm krótszymi -.- Też miałam wrażenie takiego zastoju, ale teraz sama widzę, że sobie rosną :) No i staram się unikać tej okropnej prostownicy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się staram odzwyczaić od tego cholerstwa, ale to jest normalnie jak uzależnienie :D Tyle dobrze, że się zepsuła ostatnio haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ciekawe czy ja u siebie coś jeszcze znajdę :D co do losów... śmiało kochana, to bardzo ułatwia życie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku taka promocja a ja dzisiaj do swojego Rossmanna nie weszłam żałuję bardzo :< róż jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o kolor - jest idealnie pod Ciebie dobrany, bo jesteś blondynka i akurat taki odcień pasuje do Twojego typu urody, więc dlatego napisałam że fajny :] Poza tym sama bym sie na niego skusiła!

      Usuń
  13. za złotówkę to szkoda odkładać:D róż jest naprawdę ładny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Po co o tym napisałaś! ;(( Teraz będę chciała iść do rossmana, a mam tych kosmetyków trochę. :( niedobra Ty! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie zapewne nic już nie będzie ;) róż bym bardzo chciała cienie zresztą też ;) ja mam lakier i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też ostatnio upolowałam cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1,29??
    Wow.. nie widziałam u siebie takiej promocji !

    OdpowiedzUsuń