Koncert Dody, mała fotorelacja.

Cześć Wam. :) 

Ostatnio Wam obiecałam małą relację z koncertu Dody w moim mieście.
( od tamtego momentu wiszę masaż mojemu mężczyźnie za wystanie ze mną na rynku 2 i pół piosenki! :d )

Wiele zdjęć jest niekoniecznie dobrych jakościowo za co przepraszam, ale mimo tego, że w miarę z przodu staliśmy to pierwsze rzędy należały do mega fanów w wieku 15-17 lat płci ... męskiej! co równało się ze skakaniem i paluchami w górze non stop :D do tego naświetlenie często było na Dodzie zbyt mocne...

Nie muszę chyba dodawać, że spóźniła się 40 minut? :)

 a przez tą dziewczynkę w różowej bluzie najadłam się wtedy tyyyyle nerwów
co lepsze małą koncert wcale nie interesował, 
ale tatuś i tak dał córcię na barana i sam bawił się na całego. -,^
 

Doda.
Dla Was ikona stylu czy ikona kiczu?

Komentarze

  1. w zeszłym roku byłam na jej koncercie, ale niestety tylko jedno zdjęcie mam bo był zakaz :D
    ja uważam że jest niesamowita, na żywo śpiewa jeszcze lepiej niż na płytach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, całe 2 piosenki wytrzymał ;)
    Ja wolę Dodę słuchać niż oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie tak pół na pół stylu i kiczu :)
    Jej, ale ona była ubrana , czegoż to ona nie wymyśli ! :D
    Ale zazdroszczę Ci nieziemsko :P
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Doda jest ikoną kiczu, nie przepadam za nią. Widzę nowy wygląd bloga-ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne a Ty zostaw u mnie adres maila w konkursie na Beauty Blender ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę :)bardzo fajny blog dodaje do obs :)! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. myslalam ze juz zeszla ze sceny ma kilka dobrych piosenek i to tyle o niej. Wyobrazalam sobie ze Doda jest bardziej szczuplejsza a z Twoich zdjec wynika ze do chudzielcow nie nalezy:p
    obserwuje i bedzie mi milo jesli rowniez mnie zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam kiedyś (lata temu XD) na 2 koncertach... spoko jest na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia zrobiłaś, naprawdę udane.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty