27 czerwca 2012

kilka zdjęć sprzed chwili...

Dzisiejszy cały dzień miałam pisać esej.
Taki był plan.
Właśnie - miałam.
Nie udało się.
Totalnie nie mogłam się skupić, wszystko okazało się ciekawsze od psychologii.
Może wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że te pięć stronic eseju jest wymagane na jutro...
Jakoś trzeba będzie się zebrać w sobie i to napisać.
A tymczasem wrzucam kilka zdjęć sprzed chwili, z małej ogrodowo-balkonowej siesty.
Czarna kicia to moja mamba. <3
Burasek to bezimienny kot sąsiadów.
Buziaki! :*
 taki mam ogonek gdy na ogród wybiegnie psiak sąsiadów:
 Nieproszony gość...
Złapanie buraska i mojej mamby w bezruchu, gdy się oblizywały graniczyły z cudem!
 Koniec!
Mam do Was pytanie:
Wolicie aby na głównej stronie był widoczny cały post tak jak ten czy tekst byłby zwinięty tak jak w poprzedniej notce, a cała notka pokazywała się dopiero po "czytaj dalej."  ?

22 komentarze:

  1. Ale fajne kociaki :)) Ja mam psa, który właśnie śpi mi na biurku :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wole cały tekst;) Kolekcja butów może się pojawi...wiesz ile to fotek? to by była fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm czereśnie! oddawaj :D
    a co do notki to zdecydowanie wolę całą na jednej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocurki śliczne ;)
    ja osobiście wolę zwijać posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę gdy jest widoczny cały post, nie trzeba klikać dalej ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej jak widoczny jest cały :)
    ale kociaaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę cały post bo nigdy mi się nie chce klikać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. okej dziękuję Wam dziewczyny za opinię! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki robak fuj fuj fuj :D

    ale zdjęcia pierwsza klasa :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kociaki ;-) Ja stanowczo wolę, jak nie trzeba klikać ,,czytaj dalej''.

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia,ja również wolę jak jest cały post

    OdpowiedzUsuń
  12. ten Twój kociak to też do najmniejszych nie należy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no to zdjęcia go powiększają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. moje koty nie mają takiego problemu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 dachowce :) Monika, Duch i Pączek-Bączek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. trafiłaś - Duch jest biały :D wszystkie razem na zdjęciu się nie trafią, bo każde chodzi swoimi drogami, ale postaram się :P

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te spuszone ogony :D :D
    proszę nie rób tak żeby było "czytaj dalej"! nienawidze tego na blogach... :P

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe zdjęcia! Czarna kicia jest przepiękna... ja wolę jak jest cały post na stronie ;)

    OdpowiedzUsuń