29 czerwca 2012

JOY, lipiec 2012.

Ostatnio przeglądałam JOYa i stwierdziłam, że albo Was zachęcę do jego kupna albo też zniechęcę, hihi. :>

 Wzory, które w sferze blogowej wzbudzają zarówno zachwyt jak i złość!
A Wy do której grupy się zaliczacie? zwolenniczek czy przeciwniczek?
 Nie wiem czemu, ale redakcja Joya ewidentnie ma marne poczucie humoru. :>
 Na film  " Jeszcze dłuższe zaręczyny" zdecydowanie wyciągnę chłopaka do kina!
 Horoskop na całe lato. Wierzycie? Czytacie?
 Frencze w różnych odsłonach :)


Kupujecie?
Czy wolicie nowinki przeglądać w wersji wirtualnej? :)

19 komentarzy:

  1. Kupuję co miesiąc Joya więc jestem na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Frencze bardzo ciekawe ;)) Miłego wieczorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham Joya miłością wielką i muszę zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się go kupować w przecenionej prasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie kupie, uwielbiam czytać na leżaku ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. przeglądałam dzisiaj Joy i już miałam kupić ostatecznie jednak zdecydowałam się na Elle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wzięcie udziału w rozdaniu ;* Są spore szanse na wygraną bo mało osób jak narazie się zgłosiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami kupuję a czasami Cosmopolitan :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Joya, to moja ulubiona gazeta ;-) i lubię jej wielkość!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja już dawno nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Joya (zwlaszcza po tym jak wygralam kosmetyki Avonu :P)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię czasem poczytać sobie Joya, ten numer już przejrzałam od koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. od czasu do czasu kupuję, ale mam wrażenie że z biegiem miesięcy, zaniżają poziom, jak te dowcipy albo niektóre porady... Jak dla idiotek, a nie inteligentych kobiet, masakra.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam już ;) Przydała się wczoraj na przystanku ^^
    Co do problemu. Zalogowałam się na photobucket.com wstawiam tam zdjęcia a potem wchodze na nie pobieram adres URL i wstawiam w zdjęciach na notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chociaż internet to istna kopalnia wiedzy, to czasami lubię usiąść przy kawie i poczytać gazetę, zamiast zrobić przegląd w internecie :)

    Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie można znaleźć ten numer joy'a online? interesuje mnie zwłaszcza ten horoskop na całe lato, ponieważ miałam ten numer, ale już się go pozbyłam, a muszę coś sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń