Joanna, Sweet Fantasy, czekolada!

Joanna, Sweet Fantasy, Krem do rąk
Oceniam wersję czekoladową. 


Skład: Aqua, Cera Alba, Petrolatum, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Cetyl Alcohol, Dicaprylyl Ether, Paraffinum Liquidum, Phenyl Trimethicone, Cyclomethicone, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Benzyl Benzoate, Citronellol, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

 Co pisze producent:

Sweet Fantasy do idealne połączenie zabiegu pielęgnacji ciała ze słodką ucztą dla zmysłów. Krem o  czekoladowym zapachu doskonale zadba o skórę dłoni i uczynią rytuał ich pielęgnacji nadzwyczaj przyjemnym. Kosmetyk zmniejsza uczucie suchości skóry rąk i sprawiają, że staje się ona gładka i miła w dotyku. 




  Zapach:  W sklepie jak go powąchałam to nie mogłam się nadziwić! Piękna, smakowita czekolada!
W domu po nałożeniu go na ręce... matko! to nie ten sam zapach... taką strasznie chemiczną czekoladą zapachniało, że zastanawiałam się czy aby na pewno wąchałam i zakupiłam ten sam produkt. Krem użyłam kilka razy i albo zaczynam się przyzwyczajać do jego zapachu albo od pełnej części pachnie znów jak w sklepie! Zapach na skórze pozostaje przez dłuższy czas.
Ocena: 3/5 (może pod koniec opakowania jeszcze ją zmienię ;) )

Konsystencja: Jest bardzo gęsta, ale dobrze się wsmarowuje w ciało. Dzięki temu nie mam możliwości wyciśnięcia za dużej ilości kremu z opakowania.
Ocena: 5/5

 Opakowanie: Standardowa, plastikowa tubka z dobrym zamknięciem, które nie otworzy nam się przypadkiem w torebce. Bardzo ładna szata graficzna.
Ocena: 5/5

Wydajność : Tutaj wypowiedzieć się jest mi ciężko ponieważ używam go bardzo rzadko i nie wiem jak to z nim jest gdyby używało się go systematycznie, kilka razy w ciągu dnia. Ja użyłam go kilka razy i nie widzę, żeby cokolwiek ubyło, więc prędzej się przychylę do opinii, że jest bardziej wydajny niż niewydajny.
Ocena: brak

Nawilżenie: przyzwoite. na pewno nie jest to krem to bardzo wysuszonych dłoni, gdyż z takimi sobie nie poradzi. dobrze natłuszcza, szybko się wchłania.
Ocena: 4/5

Pojemność: 75g
Cena : ok 5-6 zł.
Dostępność: dobra, w większości drogerii powinien być.
Co więcej?
- nie podrażnia skóry
- nie uczula 
- nie wysusza

Podsumowując:
 gdyby nie ten zapach to bardzo byśmy się polubili latem. ale z serii sweet fantasy nie rezygnuję, mam zamiar wypróbować kokos!

 a Wy miałyście ten krem?
przypadł Wam do gustu?


Komentarze

  1. Też mi się wydaje że czekolada na lato nie bardzo pasuje. Zimą czy jesienią musi sprawować się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam z tej serii żel pod prysznic i masło do ciała
    ale zapach mnie nie powalił, męczy :( i z prawdziwą czekoladą ma niewiele wspólnego..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty