jak usunąć weryfikację obrazkową.

Z racji, że ja osobiście jestem mało cierpliwa do przepisywania hieroglifów zamkniętych w kolorowym prostokącie to chcę pokazać tym, które mają a jeszcze nie wiedzą jak usunąć weryfikacje obrazkową.

Uwierzcie Kochane, że pomożecie wielu bloggerkom i zaoszczędzicie ich czas! 
Ja osobiście w ogóle nie mogę dodawać komentarzy na blogi, które posiadają weryfikację, gdyż pokazuje mi się coś zupełnie innego co równa się z brakiem dodania komentarza! :(

Wchodzimy w Pulpit nawigacyjny -> Ustawienia - Komentarze ->
Zjeżdżamy niżej i mamy:


Pozdrawiam. :)

Komentarze

  1. oj tak, trzeba to nagłaśniać bo wiele osób nawet nie wie, że ma włączoną weryfikację :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałem się, dlaczego tyle trudności ...

      Usuń
    2. Poszukuję rozwiązania problemu z usunięciem robota ...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty