gazetka Rossman ( moje plany zakupowe)

Kilka dni temu jak ją zobaczyłam od razu pomyślałam: oho, już przeżyłam czerwiec za 50 zł!
ale z każdym kolejnym razem gdy ją przeglądałam dochodziłam do wniosku, że tego wszystkiego mi nie potrzeba i zakupy będą o wiele mniejsze niż miały być na początku aczkolwiek i tak mój portfel będzie na mnie zły. :D

tutaj macie całą gazetkę. 
ja Wam pokażę to co postanowiłam kupić. :)
cień z limitki essence, czaję się na ciemny brąz
popatrzę czy biżuteria przykuje moją uwagę :)
odżywka Eveline, nadal liczę, że podziała cuda. :)
dumam nad wodą dla mojego mężczyzny
rozmyślam między podkładem Maybelline
a Rimmel
skuszę się też na FA
podkład Astora też biorę pod uwagę
chusteczki nawilżające do peelingu Cleanic (zabieram się za ich recenzję)
i tusz MF 

Odnośnie podkładów nad którymi rozmyślam to miała któraś z Was jakiś?
Godny polecenia czy bubel?

Bo patrząc na KWC nie wiem co myśleć: 
 (klikając w nazwę, przeniesie Cię na kwc)

PS. Nie myślcie, że ja spania nie mam, godzina 5 i post. Post jest oczywiście zaplanowany ;)

Komentarze

  1. Jest kilka fajnych promocji :) Ja chyba wybiorę ten krem Soraya!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maybellinu nie kupuj pod żadnym pozorem - to będą pieniądze wyrzucone w błoto.

    Jeżeli o Rimmel chodzi - z tego co wiem masę dziewczyn jest z niego zadowolona. Nie urywa głowy, ale to dobry podkład.

    Ja jednakże nie kupuję żadnych z tych promocyjnych - muszę w końcu wypróbować podkład burżuja oraz hean-u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam już ją
    świetne te promocje
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO w Rossmannie same promocje i przeceny ;) Teraz to już koniecznie będę się tam musiała wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już wiem, że polecę po Wake me up Rimmela :D mam teraz skin match'a ale szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wake me up nie miałam, ale podobno jest bardzo dobry, więc jak jest promocja to chętnie wypróbuję :D

      Usuń
  6. też czaiłam tą gazetkę i pewnie na coś się zdecyduję ;) co do tego podkładu to nie miałąm przyjemności testować ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam wczoraj ta gazetkę. Tyle rzeczy kusi... może i dobrze że jeszcze mnie w Polsce nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym wybrała tusz ;)
    zapraszam do mnie .
    PS: obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh ja tez dużo czasu spędzam na przeglądaniu gazetek o kosmetykach, to jest chyba w każdej z nas. Zawsze mi czegoś brakuje i zawsze się coś kączy hehe.
    Bloga masz świetnego i bardzo przytulnego to chyba zasłucha kolorków i prawdziwej ciebie.
    pozdrawiam + zapraszam do siebie :*
    Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada :)
    Ja muszę przejrzeć gazetki z kilku drogierii oraz hipermarketów, bo szykują mi się większe zakupy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład z Rimmel jest genialny!
    Polecam go gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty