Body Lotion - Victoria Secret

Victoria Secret Sparkling Sugared Pear Body Lotion
Kilka zdecydowanie dobrych słów o wyżej wymienionym balsamie.
Lotion o wspaniałym zapachu z aloesem, który zawiera w sobie wyciąg z nasion winogron oraz Witaminę E i C.
Zapach - jest fenomenalny, cudowny i w ogóle och i ach! Nie jest to zapach słodki ani mdły. w sam raz na lato ! Na ciele pachnie...kilka godzin! 
Aby utrzymać jeszcze intensywniejszy zapach polecam mgiełkę tej samej firmy (Victoria's Secret Sparkling Sugared Pear Body Mist), o tym samym zapachu! cena taka sama jak i lotionu. :) [ w Polsce jej chyba jeszcze nie spotkałam...]

Konsystencja - rzadka, bardziej przypomina mleczko niż balsam. 
Opakowanie - estetyczne, plastikowe, szata graficzna miła dla oka. Do wydobycia balsamu używamy "dzióbka".

Działanie: Nawilża, nawilża, nawilża!


Cena: w USA jest to cena 9-10 $ (bez promocji; cena mogła się zmienić od ostatniego zakupu balsamu) Wiem też, że marka VS pojawiła się w Super- pharm, ale nie pamiętam ceny - jeśli, któraś z Was pamięta to proszę o komentarz - edytuję wtedy post. :)
 Firma  Victoria Secret nie testuje kosmetyków na zwierzętach!                          
 inne lotionyklik
 Używacie?
Lubicie?

buziaki!

Komentarze

  1. zapach utrzymuje się kilka godzin wow! musi być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem zapachu tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam balsamy VS szczególnie za zapach, ale mnie w ogolę nie nawilża :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam, miło, że nie testują na futrzakach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazju używać, ale buteleczka wygląda zachęcająco:. Pozdrawiam i zapraszam na swoje początki z blogowaniem, Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. SPAM
    SPAM
    SPAM

    Mgiełka będzie moja!!!! Boże, zawsze się tak ekscytuję jak widzę coś z VS :( haha.. Poszukam w necie czy jest coś ciekawego, bo stacjonarnie raczej nie dopadnę :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty