23 maja 2012

Słowa kluczowe.

Hej!

Mam dla Was kilka słów kluczowych poprzez które niektórzy trafili na mojego bloga!
Niektóre naprawdę bardzo poprawiły mi humor! :)
Mam nadzieję, że i u Was choć po jednym pojawi się uśmiech! 

Tak więc wyszukiwane słowa kluczowe:

- eveline odżywka do paznokci z tytanem  
no cóż o diamentach słyszałam, ale tytan ?! nic o tym nie wiem. :)

- masaz by sie przydal  
oj przydałby się przydał! 

- bebzol barbie  
czy Wam też bebzol kojarzy się z brzuchem?

- katarzyna malajkat z tluszcza  
 a któż to jest i co ta osoba (?) miałaby robić na moim blogu? ;>

- szczescie kjobiety jest w jej twrzy blog 
ojjj " dużo wina się piło i mało się spało...."

- zulciakinaustach  
aleocochosi?

- owinac uda folia 
i co dalej?

- co na puchnięcie
  zimne okłady!


i pozostałe mało treściwe:
- solarium przed po
- najpiękniejsza kobieta zamku w łancucie
- laboratorium wrigley
- max factor, lasting performance obrazy
- fajne spodnie
- uniwersalny płyn myjący


Jak Wam się podobają ? :)
a u Was jakie najciekawsze słowo/zdanie google skojarzyło z Waszym blogiem? :)

4 komentarze:

  1. gdzie to się sprawdza? :/ bo szukam i szukam...

    OdpowiedzUsuń
  2. haha :D u mnie nie ma żadnych zabawnych ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty haha :D

    OdpowiedzUsuń