sobotni dzień - zdjęcia!

Na samym początku chciałabym serdecznie podziękować za liczne odwiedziny, na chwilę obecną jest to: 10737 i za magiczne 51 osób obserwujących mój blog! :*

Dzisiejszy dzień minął mi pod hasłem matury, którą ja na szczęście mam już za sobą (uff!). Natomiast mój ukochany jest tegorocznym maturzystom, więc skorzystaliśmy z cudownej pogody i wyruszyliśmy dziś z kocykiem, notatkami i żarełkiem nad wodę co nieco się pouczyć do ustnego angielskiego! :)
Mam dla Was małą fotorelację z dzisiaj! :)

zapas na co najmniej 24h nauki! :D


Wieczorem natomiast wpadła do mnie jedna z większych plotkar ( tu przesyłam buziaki dla Ciebie, Maju ;* ) zrobiłyśmy jej pazurki i poszłyśmy na mały spacer wzdłuż rzeki.

wybaczcie jakość, ale było ciemne i zmuszona byłam użyć lampy, a musiałam te maleństwa uchwycić! 


a jak Wam minęła sobota?

Komentarze

  1. Męcząco! Był najazd cioć :D
    A tobie zazdraszczam dnia na trawce :]

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tam pięknie! u mnie Nestea i coś z czekoladą Wedla to podstawa :D ja dzisiaj postawiłam na spacer z chłopakiem i obiad w restauracji, oj chciałabym tak codziennie :D powodzenia na angielskim Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty