rzęsy aż do nieba?

Tak jak obiecałam, dzisiaj trochę o rzęsach.
Jeśli chodzi o pielęgnację to jedynie co robię to nakładam na moje rzęsy na noc olejek rycynowy.
Niestety ostatnimi czasy brakuje mi systematyczności i widzę, że odbija się to na gęstości moich rzęs.
Jeśli chodzi o makijaż oczu to uwielbiam mieć mocniej podkreślone oczy ( i nie mówię tutaj o smoky eyes, a po prostu o mocno wytuszowanych rzęsach i obowiązkowo o czarnym eyelinerze)
No to może trochę zdjęć z wczoraj :

golusieńkie rzęsy:

i rzęsy wytuszowane:
na zdjęciach widać grudki, których w rzeczywistości nie widać :)

 Zazwyczaj używam 3 moich ulubieńców:
L'Oreal Double Extend (  notka o nim tu )
biała szczoteczka jest umorusana ponieważ zawsze najpierw maluję oko eyelinerem, który jak się dostanie do rzęs już tam zostaje do czasu ich wytuszowania :)

L'Oreal Voluminous ( notka o nim tu

Maybelline, Full'n'Soft ( o nim notki jeszcze nie ma)
 cała trójca:
I kilka zdjęć z dzisiaj, użyte te same tusze:

3 warstwy tuszu, ktoś może złapać się za głowę, wiieeem! ale moje rzęsy jakoś na tym nie cierpią. nie wypadają mi jak szalone, nie łamią się. no i często też mój makijaż kończy się na maźnięciu 2 razy szczoteczką, także nie obciążam ich dzień w dzień! :)
no cóż i to by było chyba na tyle.

a Wasz jaki jest ulubiony tusz?


Komentarze

  1. ostatnio też brakuje mi systematyczności w smarowaniu rzęs olejkiem rycynowym...
    a rzęski masz piękne ;)
    i też bardzo lubiłam L'Oreal Voluminous :) dawno go nie miałam, ale ciągle coś nowego próbuję
    a on idealny był do długich rzęs
    na pewno do niego wrócę jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko z córką! Twoje rzęsy są zabójczo piękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. uff też mam szczęście do długich i gęstych naturalnie rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i tak wytuszowane rzęsy uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju ale masz przepiękne oczy! c u d o w n e !

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam nałożyć 3/4 tusze ! Miło przeczytać, że nie tylko ja jestem taka nienormalna ! Czy dzięki używaniu olejku rycynowego rzęsy rzeczywiście staja się gęstsze?
    http://credo-in-virtute-tua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty