wieczór.

Hej. Wybraliśmy się dziś znów z moim chłopakiem na spacer. taka pogoda, że aż grzechem by było nie skorzystać! Wieczorem zgłodnieliśmy, więc napełniliśmy nasze żółądki małą, ale jaką pyszną pizzą w bardzo przyjemnej, klimatycznej restauracji. zgadnijcie jaki smak!

tak... hawajska bo jakże inaczej! :D


 miałam się wziąć za projekt z historii kultury i sztuki ( nie wiem co ten przedmiot robi na moim kierunku, ale mniejsza) ale niestety nie udało mi się to!
dopijam pysznego reddsa i chyba zaraz kładę się do łóżka! :)
a Wy jak spędzacie późny wieczór?




Komentarze

  1. no i po co ten ananas na pizzy? tak to byłaby idealna! :D w ogóle śliczne miejsce :) ja też ostatnio mojego chłopaka ciągam na spacery, głównie na te wieczorne, czyli najprzyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaa, ale mi smaka narobiłaś!

    Redd's beze mnie ? ; o


    Heniutek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dobry ten żurawinowy, oj dobry ! :)
      już niedługo! :*

      Usuń
  3. nie piłam jeszcze żurawinowego:) ale musi być pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piłam żurawinowego Reddsa, ale wolę od niego jabłkowego :)) A pizza wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że lubicie pizzę bardzo ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam askurat za hawajską pizzą ;) ale widzę, że Reds był ;) mniam ;)
    Bardzo fajna, klimatyczna restauracja ;)
    Obserwuję również ;) Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka nazywa sie ta pizzeria?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty