Lakiery do paznokci - mały pokaz.

Zabierałam się by zrobić tego posta dłuższy czas, ale zawsze było zbyt ciemno jak wracałam do domu, więc i kolor byłby mało odzwierciedlający lakiery.

i nastał dzisiejszy dzień, gdy to skończyłam zajęcia o 13!!!

Przed Państwem moja skromna kolekcja lakierów do paznokci:
Czerwienie:
Fiolety i bordo:
Niebieskie:
Ciemniejsze róże:
Jasne róże:

Beże/nude/wyblakłe róże:
Biele:
Jaskrawe:
Zdobienie:
Odżywki/Top coat :
Inne:
Naliczyłam się ich 52.
W tym brakuje tutaj na zdjęciu jeszcze ok 3 :)
Więc moja kolekcja liczył ok 55 lakierów.
Czuję , że potrzebuję małego odwyku!


Jeśli chcecie zobaczyć któryś lakier i swatch z nim to piszcie :)

Komentarze

  1. niebieskie wszystkie są śliczne!
    a co do rozdania - po wakacjach planuję większe więc zapraszam może się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ok 50 to według mnie kolekcja w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łooo! trochę tego jest :D ja się chwaliłam moją kolekcją z Wibo, ale moich jest tylko 5 sztuk xDDD nawet w połączeniu z resztą lakierów nie wyjdzie tego tyle co u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ee tam gdzie odwyk :D te ciemne róże masz przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę zobaczyć swatacha tego OPI jasnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła kolekacja :)
    Miałam podobną, ale prawie wszystkie wysłałam koleżance. I tak 3/4 nie używałam ;) Teraz moge układac kolekcje od nowa, a koleżanka bardzo zadowolona z prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaźna ta Twoja kolekcja lakierów.
    śliczne kolory ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. huhu^^
    to widzę, że będę miała czym malować paznokcie w wakacje ;P

    Heniutek ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz szybko przyjechać co by mi nie powysychały! :>

      Usuń
  9. Niezła ilość, ja też mam podobną jak nie większą... ale narazie stopuję z zakupami;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty