gadanina.

Uchh. Ale jestem zmęczona... Miałam dzisiaj na uczelni szkolenie sprawnościowe, biegi na czas, 5minutowy chód pod górę i w dół, skok w dal i takie tam... i wiem, że jutro czekają mnie takie zakwasy, że hoho!

Czytam teraz w internecie jak zapobiec zakwasom i niektóre metody wydają się dość hm... dziwne?! :D
Np polecane jest piwo po treningu ! Co po części właśnie wykonuje bo popijam zimnego reddsa jabłkowego i zabieram się za projekt... ( Zamieram się od godziny 18:00 ehem... ) :D

Ja chyba jednak pozostanę przy gorącej kąpieli solnej i prysznicu ciepła-zimna woda na zmianę!

ooo, takie coś by mi się przydało idealnie!

Komentarze

  1. A co studiujesz? Wychowanie fizyczne czy cuś? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też poproszę taki masaż :D
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś oTAGowana http://bambusowy-raj.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty