15 maja 2012

11 Questions TAG!

znów zostałam oTAGowana!
tym razem przez Słonecznik. dziękuję! :)

 ZASADY:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

1. Ulubiony blog.
nie mam jednego ulubionego bloga :)

2. Czy stosujesz półprodukty kosmetyczne, jeśli tak to jaki jest Twój ulubiony?
nie stosuję.

3. Ulubiony kolor na paznokciach.
kocham czerwienie, róże i fiolety jednakowo!

4. Twój kosmetyczny 'must have'.
Podkład Max Factor Lasting Performance ( tu notka) i tusz z L'Oreala (tu notka) stoją na 1. miejscu mojego must have!

5. Markowe sklepy czy lumpeksy?
markowe sklepy.

6. Ulubiona książka.
"Dziecko ciemności" i "My, dzieci z dworca zoo"

7. Ołówek czy długopis, a może pióro?
Długopis.
 
8. Twój idealny sposób na relaks?
Ciepła herbata/kakao + zimą kocyk i łóżko/ latem huśtawka na balkonie + laptop na kolana = to, co najbardziej mnie relaksuje!

9. Jaki kraj kojarzy Ci się z pielęgnacyjnym luksusem?
nic mi teraz do głowy nie przychodzi. ;)
 
10. Miasto, które chciałabym zobaczyć to...
w Polsce to m.in. Wrocław.

11. Jakie masz plany na wakacje?
myślimy z TŻem nad Paryżem ewentualnie Mazury.


wydaje mi się, że większość osób już odpowiedziało, dlatego nie podaję już kolejnych pytań ! :)

2 komentarze:

  1. Klikam na "tu notka" i nigdzie mnie nie przenosi :p

    Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli od lipca będę we Wrocławiu :) Też uwielbiam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odpisuję tutaj, ponieważ u ciebie jest weryfikacja obrazkowa, a z jej odczytaniem mój komputer ma problemy...

    mnie przenosi jak klikam na "tu" nie mam pojęcia, dlaczego Ciebie nie chce przenieść! :(
    a Wrocławia zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń