żywa lalka barbie.

Ostatnio przeglądając internet natrafiłam na żywą lalkę barbie.
Jakie było moje zdziwienie jak przeglądałam te zdjęcia!
a na poniższych zdjęciach również ona,
aczkolwiek według mnie jest kolosalna różnica,
dwie zupełnie inne kobiety:

ja nie wiem nawet co powiedzieć, może tylko tyle, że jak pierwszy raz widziałam zobaczyłam te zdjęcia to zastanawiałam się czy jest to manekin czy człowiek ...
a co Wy sądzicie o powyższej dziewczynie?
zdjęcia pożyczone ze tej strony . Tam też znajdziecie dużo więcej jej zdjęć.

Komentarze

  1. Ale jaja!!! zawsze marzyłam o płaskim brzuchu ale jak na nią patrzę, to już wolę mój:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZERAŻAJĄCE :| jak można z siebie COŚ takiego zrobić? ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra :/ Niektórzy ludzie mają coś z głową. Ciekawe ile operacji plastycznych musiała przejść żeby tak komicznie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy to ma śliczne, ale duży biust przy takiej sylwetce? jak karykatura wygląda -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre zdjęcia mnie wręcz przerażają :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest koszmarna! Matko, nie widziałam jak dotąd kogoś kto ma tak wąską talię i takie wielkie khm..:/
    Bez przesady!
    Pozdrawiam kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O masakra! Twarz jeszcze ujdzie, ale ciało? Okropność!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przerażająca! Jak z horroru... brrrr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Living dolls http://www.justinjuliet.blogspot.com/ and http://jagadollygumisiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty