specer + znów niekosmetycznie.

Nadrabiam trochę notki, gdyż nie wiem jak to będzie na weekendzie!
Niestety to już druga dziś notka "niekosmetyczna", ale mam nadzieję, że mi wybaczycie! :)
Wreszcie wiosna przyszła!!!
Mam tylko nadzieję, że na dłużej a nie na 1 dzień!
Już nie mogę się doczekać aż na stałe schowam kurtkę zimową i szal głęboko do szafy!
Dziś po południu wybrałam się na spacer z sierściuchem (nie moim) więc poniżej przedstawię kilka zdjęć.
jakość taka a nie inna ponieważ robione były telefonem.
  to miejsce jestem ciekawa czy poznają wizażanki głównie z Rzeszowskiego wątku!  :)


Komentarze

  1. nareszcie wiosna :D choć u mnie dziś trochę zimno było...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylviaaa toż to nasze okolice:D Dołowa, sąd, te sprawy...!

    agateq.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty