18 kwietnia 2012

Olejek Alterra.

Skoro jest mania na olejek alterrowy to aż grzech się w tą manie nie wmieszać.
Olejek jest głównie przeznaczony do ciała, aczkolwiek ja go wsmarowałam we wlosy i zostawiłam na całą noc. Użyłam go póki co raz ! A nie jestem osoba, która po jednym czy dwóch użyciach jakiegoś produktu się nim zachwyca bądź go karci ( chyba, że naprawdę kosmetyk zrobi na mnie jakieś ogromne wrażenie bądź okrutnie mnie zniechęci do siebie ) dlatego o alterrowym olejku rzeknę dziś tylko kilka słów :

1. Opakowanie - buteleczka szklana, przyzwoita! Aczkolwiek ciężko się wydobywa z niej oleje.
2. Cena to coś ok 15 zł? Na promocji jest teraz w Rossmanie za bodajże 11,99 zł.
3. Wydaje się być bardzo wydajny, ja go użyłam na swoje włosy (które podpinam pod kategorię "w miarę długie" ) i ubyło mi go ciutkę, chociaż go nie żałowałam.
4. Zapach cytrusowy ! bardzo na plus!


Włosy przed wsmarowaniem olejku:
 w trakcie:
no i po:

 Zmywało mi się go całkiem przyzwoicie. Głowę myłam 2 razy ! :)


Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)



3 komentarze:

  1. a efekt? :)
    ja wczoraj olejek z avonu tak użyłam, ale na godzinę tylko. dzis włosy są mieciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie używałam olejków na włosy, ale chyba będę musieć zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale włosy masz cudowne :)mega kolor i długość

    OdpowiedzUsuń