niekosmetycznie, a po kociemu !

Czy Wasze koty to też takie czyścioszki?!
wczoraj spędziłam dobrych kilka minut zanim moja kicia się wypucowała po czym byłam pewna, że to "kąpiel" przed snem, a ona przemaszerowała cały balkon z dumą, jaka to ona czysta nie jest!

Kilka zdjęć z wczorajszej kąpieli :)


oczko! ;)
pazurki też trzeba wyczyścić, a co!

 Mam nadzieję, że Wam nie przeszkadzają posty z życia codziennego :)
( bo po wynikach z sondy wnioskuję, że nie :) )

 Słonecznej niedzieli życzę! :)

Komentarze

  1. moja kicia identycznie :P 50% jej życia to pucowanie się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dwa kotki :) I oba to czyścioszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. `Śliczne oczka masz, komu je dasz, takie śliczne oczka, takie śliczne oczka!` :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kicia :) P.S. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kociee :D Prawie tak piękne jak moje ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam Cię na moim blogu :)
    Będziesz miała czas to zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka słodka kicia :D.
    P.S. Dziękuję za obserwację ;). Również i Ciebie zaobserwowałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Kicia, uwielbiam takie posty o zwierzakach sama mam kotka i szaleje na jego punkcie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty