Naklejany tatuaż na usta.

Dzisiaj krótko bo nie jestem w stanie cokolwiek napisać od siebie. Zatoki biorą górę, szczególnie na noc...
Niestety taka pogoda Przynajmniej u mnie ona wiosny za nic w świecie nie przypomina. prędzej już jesień...
Ale Wam życzę duużo zdrówka i wiosennego słonka za oknem! :*


Ostatnio w internecie natknęłam się na naklejany tatuaż na usta.
Przyznam się szczerze  - chętnie bym sfotografowała osobę z takim tatuażem na ustach ( nawet obrałam sobie kilka koncepcji dla przyszłej odważnej modelki! haha.:) )



A co Wy o tym sądzicie?

" Pomysł jest dość szalony, bo tatuaż zrobiony na ustach wygląda niecodziennie. Wzorów jest wiele. Wśród nich znajdziecie kropeczki, lamparcie cętki, róże, czy paseczki. "
" Naklejki w formie tatuażu kosztują około 15$ ( 60zł) .  Tatuaże na usta proponowane przez Violent Lips są pakowane po trzy sztuki. "
" Aplikacja jest łatwa i przypomina tę, którą kiedyś stosowałyśmy przy tatuażach znajdowanych przy gumach do żucia. Naklejkę trzeba zmoczyć, wyciąwszy uprzednio odpowiedni kształt ust i przyłożyć do warg.  Wykleja się kształt, który wcześniej dopasowuje się do ust. Są dość trwałe, ale w prosty sposób, za pomocą peelingu można je zmyć.
Kolor i wzór trzymają się na ustach około 8 godzin. Tatuaż można usunąć za pomocą peelingu lub oliwki dla niemowląt.
Oczywiście nie jest to pomysł na każdą okazję, ale to dobry krok naprzód. Kto wie, może za jakiś czas nasze ukochane pomadki zostaną zastąpione czymś jeszcze innym i bardziej trwałym."
cyataty i zdjęcia ze strony http://urodaizdrowie.p
 filmik "jak to jest zrobione"


Komentarze

  1. Mi się to jakoś nie podoba. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też nie bardzo :P już je widzę na moich suchych ustach xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Do sesji OK. Ale jakos nie wyobrazam sobie chodzic w tym czyms na codzien.
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na sesję fotograficzną jak najbardziej ;) w ciągu dnia.. już mnie tak nie przekonuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do życia codziennego raczej się nie nadają, bardziej na sesję lub imprezę. Nie dla mnie takie usteczka. Chociaż efekt ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty