20 kwietnia 2012

Miss Sporty, Oh! Blushed Again - róż do policzków

Miss Sporty, Oh! Blushed Again... (Prasowany róż do policzków)

Dostępny w pięciu wersjach kolorystycznych - Cinnamon, Rose, Flirtatious, Sienna oraz Nuts. Według producenta ożywia cerę i dodaje jej blasku, nadając policzkom delikatny efekt kolorystyczny. 

Kolor - Mam odcień Cinnamon, któremu daleko do różowego koloru. Jest dość ciemny, ale za to go właśnie lubię! No i przede wszystkim jest bardzo naturalny!

Trwałość - trzyma mi się jakieś 4-5 h. Aczkolwiek polecam nałożyć więcej różu/brązu na policzki i rozjaśnić je pudrem! Wtedy trzyma się jakieś 7 nawet do 8 godzin na policzkach!

Zapach - zwyczajny, nie drażni.

Jest dość sypki, aczkolwiek jakoś mi to nie przeszkadza zbytnio. Na twarzy się nie osypuje.

Wydajność -  świetna! Ja go używam latem prawie codziennie, zimą prawie wcale. Mam go bodajże od lipca/sierpnia ubiegłego roku a dopiero co widać denko.
Aplikacja - bardzo dobra, wystarczy tylko dobre pędzel.

Opakowanie - to chyba jedyny jego minus. Jest byle jakie. Aczkolwiek w torebce/kosmetyczce samo się nie otworzy!

Za firmą miss sporty nie przepadam, ale to jest jedyny ich produkt do którego będę powracała.
Cena ok 10-12 zł
Dostępność - wszędzie gdzie jest szafka miss sporty

Podsumowując:
Bardzo dobry róż/brązer za niską cenę.
Przed nim miałam róż z inglota i prawdę mówiąc ten z miss sporty jest o niebo lepszy od tamtego. 
Produkt pozostanie ze mną na długie lata.

                                                               Miłego dnia! :)

5 komentarzy:

  1. chyba zakupię ten róż :) mój mi się właśnie skończył.Na zdjęciu wygląda on idealnie
    + bardzo dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam ten roz ale w kolorze sienna i jest swietny ;)

    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj kopiłam podwójny bronzer jak ja to mówię słoneczko. Jutro pierwsza próba.

    obserwuje i zapraszam do mnie
    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chcesz otrzymać pudełko pełnowartościowych kosmetyków od ShinyBox ( za darmo) kliknij tutaj:

    http://shinybox.pl/?ref=f57d7a5

    ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do naszych drzwi każdego miesiąca. Wysyłka jest bezpłatna ! NAPRAWDĘ WARTO ! polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. często używam tego różu właśnie jako bronzera i sprawdza się naprawdę super w tej roli :) no i cena, ja swój zamówiłam na internecie za jakieś 3 zł... :)

    OdpowiedzUsuń