Krem do rąk, ALTERRA

Witam ciepło!
wydawało mi się, że zrecenzowałam wszystkie kosmetyki alterry, które dostałam do przetestowania, ale jednak nie, zapomniałam o kremie do rąk.
 
 

Rossmann, Alterra - Krem do rąk Granat i Aloes.

Krem do rąk Alterra został opracowany specjalnie do zniszczonej skóry dłoni. Połączenie substancji czynnych z oleju z pestek granatu*, ekstraktu z aloesu* i masła shea pielęgnuje zniszczone i suche dłonie z aksamitną delikatnością. Krem do rąk Alterra szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze warstewki tłuszczu.
*z kontrolowanej biologicznie uprawy
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Skład: Demineralisiertes Wasser, Sojaoel*, pflanzliches Glycerin, Weingeist*, Fettalkohol, Olivenoel*, Cellulose, Glycerinfettsaeureester, Disteloel*, Granatapfelkernoel*, Xanthan, Sheabutter*, Aloe Vera Extrakt*, Beerenwachs, Granatapfelextrakt*, Ginkoextrakt, Jojobaoel*, Sonnenblumenoel, Vitamin E, Vitamin C, Mischung aetherischer Oele
*z kontrolowanej biologicznie uprawy  
 zapożyczone w http://wizaz.pl/kosmetyki/
 
Zapach:  Mam krem o zapachu granatu i aloesu. Według mnie jest taki sobie. Ani nie pachnie jakoś szczególnie, ani ni śmierdzi.
Ocena: 3/5

Konsystencja: Jest gęsty, bardzo dobrze się wchłania. Nie tłuści ubrań. Na dłoniach pozostawia uczucie elastyczności.
Ocena: 5/5

Opakowanie: Standardowa tubka jak na krem do rak przystało.
Ocena: 5/5

Wydajność : Jak dla mnie jest wydajny. Wystarczy niewielka wartswa by pokryć dłonie.
Ocena: 5/5

Nawilżenie: dobre, ale na chwilę! Skóra zaraz po nałożeniu kremu na dłonie jest gładka, nawilżona, przyjemna w dotyku, nie tłusta. Ale po kilku dniach nie czuje takiego nawilżenia (jak np w przypadku Neutrogeny tu pisałam o nim)
Ocena: 3,5 /5

Pojemność: 75 ml
Cena : ok 10 zł
Dostępność: Rossmann

Podsumowując produkt u mnie na 4. nie wiem czy kiedyś jeszcze do niego wrócę. spotkałam lepsze kremu, aczkolwiek on jako jedyny ma taki dobry skład.



Komentarze

  1. Chętnie go kupię przede wszystkim ze względu na skład:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś mnie ta seria Alterra wcale nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty