24 kwietnia 2012

HAIR PROJECT - # 5.

HAIR PROJECT - # 5.
Fryzury z dzieciństwa


Ogólnie jak byłam mała to byłam taką jaśniutką blondyneczką! Okropnie bym chciała powrócić do koloru włosów z lat najmłodszych. Obcięcie było raczej standardowe jak na małolatę, która nie lubiła się szarpać z włosami przy myciu, a raczej przy czesaniu ! 
czyli grzyweczka i krótko obcięte włoski.
fryzury jakie jeszcze miałam to 'dłuższe' włosy tak do ramion zawsze rozpuszczone ewentualnie 2 kucyki bądź warkoczyki, w podstawówce miałam fryzurę a la bob, a później znów włosy dłuższe i moje ulubione 2 kucyki!

Pamiętam, że miałam fazę, że nie wyobrażałam sobie siebie w kucyku jedynie włosy rozpuszczone, a po kilku miesiącach znowu na odwrót, dziwiłam się sobie jak mogłam chodzić w rozpuszczonych ! :D

Pozdrawiam ciepło
i dziękuję za coraz więcej odwiedzin na moim blogu! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz