11 Questions TAG

  Zostałam oTAGowana przez WalkingOnAir !


Po przeczytaniu odpowiedzi na blogu osoby która Cię otagowała(który musisz zobaczyć) odpowiadasz na ten TAG
A więc do dzieła!!!

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


1. Jakie cienie od powiek uważasz za najlepsze?
Powiem Wam szczerze, że naprawdę bardzo mało maluję się cieniami. 
Jeśli już to lubię cienie z L'Oreala i H'Mu (o te)

2. Jakich perfum używasz? Jaki zapach najbardziej ci odpowiada?
Obecnie używam różowego adidasa na przemian z Guess Woman. Bardzo tęsknie za perfumami GOSH She ( recenzja) Bardzo lubię zapachy świeże, owocowe, delikatne!

 3. Jak uważasz jaki wiek jest najlepszy na założenie swojej rodziny?
Osobiście mi się marzy założenie rodziny w wieku 25-26 lat. Chociaż wiem, że dla niektórych jest to "dość wczesne stadium życia rodzinnego". Dla mnie ono jest idealne. 

4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Wolny czas to przede wszystkim z moim ukochanym! <3 
A poza tym to uwielbiam fotografię! Portrety i makrofotografia to moja miłość !
I wizaż, wizaż, wizaż! o nim też pamiętam! :)

5. Lubisz tatuaże? Masz jakieś? Co o nich sądzisz?
Lubię. Nie mam żadnego, chociaż ostatnimi czasy dumam nad jakimś małym w niewidocznym  na co dzień miejscu! :) Nie podobają mi się natomiast duże tatuaże czy też całe ciała w tatuażach.

6. Jaki zawód byłby dla Ciebie wymarzony?
Studiuję bezpieczeństwo wewnętrzne i właśnie w tym kierunku marzy mi się moja przyszłość.
a konkretniej marzy mi się praca w zawodzie policjantki. Prawda, że ani ciut ciut nie powiązane z moją pasją fotograficzną ani kosmetyczną? :)

7. Jakie masz 3 ulubione kolory?
Ciężkie pytanie, bo w zależności do czego ten kolor, no, ale ok, niech będzie:
Czarny, różowy i fioletowy!

8. Jakie są Twoje ulubione potrawy?
Nie mam jakiejś jednej ulubionej, ale uwielbiam wszelakie sałatki i kurczaczki z kfc! 
wiem wiem, kurczaczki z kejefsi to zło! :D

9. Co według Ciebie jest największym absurdem w obecnie panującej modzie? A co pozytywnym zaskoczeniem?
W modzie nie siedzę totalnie, tyle co mi się przewinie jakaś gazeta czy artykuł w internecie. Podobają mi się na pewno na ten sezon pastelowe kolory czy koturny, aczkolwiek błagam Was nie ubierajcie tych koturnów jak nie potraficie w nich chodzić ( ostatnio widziałam dziewczynę, która schodziła po schodach w koturnach niczym słoń! na prostej drodze jej na szczęście nie widziałam!)

10. Wolisz szpilki, czy buty na płaskim obcasie?
Na co dzień adidasy, szpilki lubię okazyjnie.

11. Lubisz zwierzęta? Wolisz koty czy psy?
Kocham zwierzęta wszystkie, wszystkie, wszystkie! Psy i koty, jakbym tylko mogła przygarnęłabym wszystkie! Niestety jest to niemożliwe. Póki co mam 2 koty, a w przyszłości z chłopakiem planujemy zakup pieska ( tutaj trwają jeszcze spory czy to będzie doberman czy golden retriver)


Moja seria pytań:
1. Jak wygląda Twój makijaż na co dzień?
2. Gdybyś wygrała bon na 500 zł w Douglasie LUB Sephorze to na co byś go wydała?
3. Masz rodzeństwo? W jakim wieku?
4. Gdzie masz kolczyka/i?
5. Jesteś prawo czy leworęczna?
6. W jakim państwie byś chciała mieszkać? Uzasadnij swoją wypowiedź.
7. Na jaki kolor przenigdy nie pomalujesz paznokci  ?
8. Kogo na polskim ekranie uważasz za ikonę piękna?
9. Jaki masz dzisiaj humor?
10. Jaka piosenka kojarzy Ci się latem 2011?
11. Herbata z cytryną czy herbata owocowa? :)

Zapraszam do zabawy:

Komentarze

  1. Też nie podobają mi się duże tatuaże, ale te małe za to bardzo, choć osobiście nie mam niestety ani jednego :(
    A zwierzaki też przygarnełabym wszystkie jakby było to możliwe ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, dzięki za Tag :) postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za otagowanie :) zadanie wykonałam - na pytania odpowiedziałam.
    Mi również nie podobają się takie duże tatuaże - te małe są okej, ale nie wyobrażam sobie u siebie jakiegokolwiek tatuaża :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty