16 marca 2012

Piątek, weekendu początek.

Dzień dobry. :)
Jaka u Was dzisiaj pogoda? 
U mnie już wiosna! uwielbiam taka pogodę! Słonecznie od rana, ciepło i na niebie ani jednej chmurki! :)



Wróciłam do Białej Perły.
Na wakacjach wybielałam nią zęby, ale byłam niesystematyczna, a mimo wszystko widziałam efekty.
A z racji, że wiosna to wpadło mi kilka postanowień do główki - m.in. systematyczność w używaniu BP.
Producent zaleca 2x dziennie po 30 minut, natomiast ja będę trzymała dłużej bo ok 40-60 minut.
Poprzednim razem nie zauważyłam jakiś oparzeń czy skutków ubocznych na dziąsłach/zębach, więc zaryzykuję i tym razem. ;)

używałyście BP?
widziałyście efekty?


Zawsze byłam fanką drobniutkich pierścionków, ale ostatniego czasu naszło mnie na coś większego i tym o to sposobem 3 miesiące temu upolowałam ten drobiazg,który co jakiś czas miewam na palcu. 


Miałam zrobić o paznokciach oddzielną notkę, ale nie wiem kiedy będe miała więcej czasu by się rozpisać, więc wspomnę tylko dzisiaj, że poprawę moich paznokci zawdzięczam odżywce Eveline ( wtedy zaczęłam stosować - klik )oraz tabletkom Capivit z biotyną - piękne paznokcie.
Jak to z moją systematycznością bywa raz je biorę raz nie, a pazurki i tak pięknie rosną. :)


Ogarniam biurko, ściągam aplikatory z zębów i maszeruję po wiedzę z komunikacji międzykulturowej. :)
Pozdrawiam. ;)

3 komentarze:

  1. u mnie pogoda taka sama *.* mega cieplutko i bez chmurki, no cud miód :-)
    gdzie można kupić taką BP? przyznam, że nigdy nie widziałam, a może też bym wypróbowala

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieram się do kupienia białej perły, ale na razie brak mi kasy :)

    A wiosna za oknem jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też piękne, bezchmurne niebo, do tego właśnie widzę faceta w szortach, wow! :o serio musi być ciepło :) kusi mnie Biała Perła, myślę, że również się w nią zaopatrzę, bo z tej bieli po ściągnięciu aparatu nic nie zostało :(

    OdpowiedzUsuń