Peeling do ciała, żurawina i figa, ALTERRA

testowałam dzisiaj 3 rzeczy:
peeling, szampon i krem brązujący na dzień.
Wypowiem się na temat peelingu!

Według producenta:
Łagodny peeling pod prysznic z wartościowym wyciągiem z figi i nasionami żurawiny, które złuszczają obumarłe komórki naskórka. Zawiera delikatne roślinne substancje myjące. Olejek jojoba nadaje skórze gładkości, a gliceryna długotrwale nawilża. Owocowy, lekki zapach rozpieści każde zmysły. Nie zawiera syntetycznych barwników, substancji konserwujących i zapachowych. Bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych. Produkt wegański. Nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.

Skład: Aqua, Alcohol, Glycerin Coco Glucoside, Xanthan, Gum, Glyceryl Oleate, Silicia, Sodium Cocoyl Glutamate, Parfum, Vaccinium Macarpon Fruit Extract, Lithospermum Erythrorhizon Root Extract, Tics Carica Fruit Extract Dispodium Cocoyl Glutamate, Linalool, Sodium Citrate, Citric Acid, Limonene, Geraniol


zapach jest po prostu przepiękny! podchodziłam do niego bardzo sceptycznie, bo zapach kremu do rąk bardzo mi nie podpadł i oczywiście z góry wydawało mi się, że wszystko alterrowe takowe będzie.
nic bardziej mylnego. zapach jest niesamowity, owocowy!

konsystencja jest w sam raz, aczkolwiek bardziej rzadka niż gęsta. posiada granulki/pestki granatu. nie jest to peeling - papier ścierny, a złuszcza naskórek bardzo dobrze.
skóra po nim jest niesamowicie gładka! i jest bardzo delikatny - na mojej twarzy nie znalazłam żadnych przebarwień, plamek, krosteczek, suchych miejsc po jego zastosowaniu
na pewno nie polecam go osobom o grubym naskórku, które potrzebują gruboziarnistego peelingu bo wydaje mi się, że na takiej skórze się nie spisze. 

podsumowując peeling spisał się u mnie na 5!

Komentarze

  1. moje kolejne kosmetykowe "must have" w takim razie... ;) moja lista robi się coraz większa i większa, aż mnie to powoli przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jednak potrzebuję gruboziarnistego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety przy mojej trądzikowej cerze nieskazane są takie peelingi, chociaż z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję kremu brązującego, drwalu ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie na dniach. bo chyba dam mu jeszcze drugą szansę. za pierwszym razem baardzoo się nie spisał... :[

      Usuń
  5. Zastanawiałam się o co Ci chodzi z tym komentarzem pod moim postem i już się domyśliłam :) Na ciało mogę, ale wole ostre ścieraki a najlepszym takim peelingiem jest własnoręcznie zrobiony peeling kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się o co Ci chodzi z tym komentarzem pod moim postem i już się domyśliłam :) Na ciało mogę, ale wole ostre ścieraki a najlepszym takim peelingiem jest własnoręcznie zrobiony peeling kawowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty