mosty miłości.

Zakochani zawieszają kłódkę na moście na której wypisują/grawerują swoje inicjały / imiona i ważną dla nich datę. Kluczyk wrzucają do rzeki. 
I w taki sposób symbolicznie przypieczętowują swoją miłość. 
według mnie bardzo fajna inicjatywa. :)

W sobotę będąc na spacerze zwróciłam uwagę, że na moście niedaleko mojego mieszkanka wisi coraz więcej kłódek. Bardzo fajnie, gdyż miałam w planach wcześniej czy później TŻta porwać na takowy most np do Wrocławia. :)


sobotni spacer.


Wrocław ( jeden z najsłynniejszych mostów w Polsce)
http://x.garnek.pl/



Paryż.
www.ebarlinek.pl


Podoba Wam się ten pomysł?
Są u Was w mieście mosty miłości?
A może zawiesiłyście już ze swoim ukochanym kłódkę? 
:)

Komentarze

  1. Super sprawa, ja widziałam jeszcze taki most w Opolu. Muszę namówić swego lubego na taka kłódeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie, w Warszawie, padła taka inicjatywa, żeby zrobić z mostu Świętokrzyskiego most miłości. Sami w zeszłe walentynki powiesiliśmy swoja kłódkę :) Niestety złomiarze je rozkradają :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten most we Wrocławiu jest rewelacyjny, uwielbiam przechodzić nim na Ostrów - kłódki wiszą w coraz ciekawszych miejscach (jedna nawet na którymś łuku), albo są olbrzymie... mam nadzieję, że kiedyś zawieszę tam swoją :) (i że most się nigdy nie urwie od ich ciężaru :p)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kłódkę, była dołączona do książki "Amore 14" F. Mocci, ale pośród tych wybranków moich którzy już byli, nie było "tego" z którym kłódkę bym przywiesiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty