' I że Cię nie opuszczę.'

Wczoraj z chłopakiem byliśmy w kinie na filmie ' I że Cię nie opuszczę. '
i no cóż mogę powiedzieć ... wzruszył mnie.

pokrótce dla przypomnienia:

 On kocha, lubi, a ona ... zapomina. Młode małżeństwo bierze udział w zdarzeniu, które na zawsze odmieni ich życie. W jego wyniku śliczna Paige traci pamięć, a mąż staje się dla niej obcym mężczyzną. Leo musi sprawić, by żona po raz drugi zakochała się w nim bez pamięci. Czeka ich druga pierwsza randka i drugi pierwszy pocałunek, więc nie obędzie się bez śmiechu i wzruszeń. Czy przysięga "i że cię nie opuszczę" odzyska swoją moc?

Główni bohaterowie to:
Paige - w tej roli Rachel McAdams oraz Leo - czyli Channing Tatum
 
zdjęcia zapożyczone ze strony www.filmweb.pl.

Wiem, że film (jak każdy!) ma sporo zwolenników, przeciwników i neutralnych widzów.
Ja zdecydowanie zaliczam się do tej pierwszej grupy.
Na pewno kiedyś do niego powrócę i oglądnę go raz jeszcze, zapewne znów z łzami w oczach.


a Wy oglądałyście ten film?
Podobał Wam się czy wręcz przeciwnie?
Wzruszyłyście się?

Komentarze

  1. Oglądałam i za bardzo mi się nie podobał. Koniec był taki dziwny. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam ale ciekawie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty