17 marca 2012

Dobry wieczór. :)

Wczoraj wieczorem wchodząc na wizaż zostałam bardzo mile zaskoczona - dostałam wiadomość o tym, że załapałam się do testowania kosmetyków z Alterry. Także dzisiaj pobiegłam do Rossmanna i odebrałam paczuszkę w której znalazłam takie cuda:

1. Krem na dzień brązujący do cery mieszanej i normalnej
2. Rumiankowa pomadka do ust
3. Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych, granat i aloes
4. Peeling do ciała, żurawina i figa

5. Krem do rąk, granat i aloes
6. Maseczka nawilżająca aloes, do skóry suchej i wrażliwej

Słyszałam bardzo dużo o tych kosmetykach i były to w większości pozytywne komentarze. 
Mam nadzieję, że i te cudeńka mnie nie zawiodą.


Zdjęcia z dzisiejszego popołudniowego spaceru :)

6 komentarzy:

  1. ooo, chętnie poczytam recenzję peelingu do ciała i szamponu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, jakie fajne rzeczy... Ja jestem gapa i się nie ogarnęłam w ogóle do zgłoszenia :/ A szkoda, bo chętnie bym to wszystko przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten suchy szampon z Isany właśnie tak jakby matuje włosy, więc nie widać tej tłustości :)

    gratuluję Alterry :) mi się znów nie udało :P

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ! mi się niestety nie udało :(
    zachód słońca bosski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszcze pudełka! :)

      a foto sliczne!

      Usuń
  5. Uwielbiam zapach granatu w kosmetykach:) Ciekawa jestem tego kremu do rąk, zerkałam na niego dzisiaj ale się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń