Alterra - pomadka.

jednak dzisiaj słów kilka o pomadce alterry.

Alterra to marka naturalnych kosmetyków, której dystrybutorem jest Rossmann. Sztyft Alterra pielęgnuje usta dzięki cudownym składnikom zawartym w formule, znajdziemy tu olej rycynowy, kokosowy, jojoba, słonecznikowy, wosk pszczeli, wosk candelilla, oliwe z oliwek, olejek z marchwi oraz wit. A i E. Pomadka nie zawiera syntetycznych barwników, aromatów i substancji konserwujących. Nie zawiera również silikonu, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych. Surowce roślinne pochodzą z kontrolowanych upraw ekologicznych i dzikich zbiorów. Tolerancja skóry potwierdzona dermatologicznie.
Skład: Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Candelilla Cera, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii, Olea Europaea Fruit Oil*, Tocopheryl Acetate, Aroma, Helianthus Annuus Seed Oil, Chamomilla Recutita Oil*, Daucus Carota Sativa roqt Extract, Beta-Carotene, Tocopherol
* z certyfikowanych upraw ekologicznych
informacje z www.wizaz.pl/kosmetyki/

Nawilżenie:
Jeśli chodzi o nawilżenie ust to pomadka spisuje się bardzo dobrze, nawilża jak trzeba. aczkolwiek trzeba uważać, gdyż zauważyłam, że na bardzo spierzchniętych ustach jak wsiąknie to jest widoczna biała "maź"
wtedy wystarczy ją zetrzeć i na nowo posmarować. usta po poprzednim razie będą na tyle nawilżone, że prawdopodobnie nie będzie już potrzeby powtarzać tej czynności. :) 
ocena: 5/5
Zapach:
Jestem osobą, która okropnie zwraca uwagę na wszelakie zapachy, no, a jeśli mowa tu o czymś co mam mieć "pod nosem" to chyba wiadome, że pachnieć musi co najmniej ładnie lub wcale!
Niestety pomadka podobno coś ma wspólnego z rumiankiem, natomiast ja go za nic w świecie nie czuj choć obwąchiwałam ją wielokrotnie!Zapachu przy pierwszym użyciu wcale nie czułam. No, ale niestety przy kolejnych i owszem... Jak dla mnie jej zapach jest czysto chemiczny, sztuczny, nieprzyjemny. I zarówno czuję to gdy ją wącham jak i wtedy gdy nałożę ją na usta. Ale na szczęście nos szybko się przyzwyczaja do tego zapachu i już jej nie czuję.
ocena: 0/5

Konsystencja:
Jak dla mnie jest w porządku, jest bardziej twarda niż miękka, aczkolwiek cegła to to nie jest! :)
ocena: 5/5

Jak długo trzyma się na ustach?
Jak u mnie długo. Nie powiem jak to wygląda czasowo, ale na pewno nie jest to pomadka, która bardzo szybko się wchłania bądź taka, którą ze smakiem(!) zlizujemy! :)
ocena: 5/5

Opakowanie:
Typowy sztyft, bardzo trwałe. Nie rozpada sie przy pierwszym upadku, nie otwiera się ot tak przypadkiem w torebce. Jest poręczne.
ocena: 5/5


Co więcej?
pomadka się nie klei.
nie wysusza nam ust.
jest bezbarwna, zostawia leciutki połysk.
dostępna w każdym rossmannie bodajże w cenie ok 6 zł

Ogólnie pomadkę oceniam na piątkę, pomimo jej zapachu spełnia najważniejszą właściwość - nawilża!




Używacie jej?
Jesteście zadowolone?

Komentarze

  1. oj jak na spierzchniętych ustach zostaje kosmetyk to dla mnie odpada :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam własnie ciekawa czy te pomadki z Rossmana, te tańsze są dobre? I dzięki Tobie już wiem. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jej używam i dla mnie jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że też wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty