Listy do M.


dobry wieczór.
dlaczego weekend tak szybko mija, hm ?

Oglądaliśmy dzisiaj ze skarbem 'Listy do m.'
Z racji, że premiera była 3 miesiące temu to co nieco przypomnę :)


czas trwania:    1 godz. 56 min.
gatunek:    Komedia rom.
premiera:    10 listopada 2011 (Polska) 10 listopada 2011 (Świat) (więcej...)
produkcja:    Polska
reżyseria:    Mitja Okorn
 
 Obsada:

Maciej Stuhr
Roma Gąsiorowska
Paweł Małaszyński
Tomasz Karolak
Piotr Adamczyk
Agnieszka Dygant
Wojciech Malajkat
Agnieszka Wagne
Katarzyna Zielińska
Katarzyna Bujakiewicz
Przez lata kobiety wylewały łzy razem z Bridget Jones, zakochiwały się na zabój w Hugh Grancie i śmiały się, nawet kiedy w perspektywie czterech wesel pojawiał się pogrzeb. Teraz czas na film "Listy do M.", w którym pogubieni życiowo bohaterowie odkryją, że to, co ich spotkało, to właśnie miłość! W jeden, wyjątkowy dzień w roku, pięć kobiet i pięciu mężczyzn przekona się, że przed miłością i świętami nie da się uciec. Paweł Małaszyński, Maciej Stuhr, Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Roma Gąsiorowska, Agnieszka Dygant i Katarzyna Zielińska pokażą, jak kochać, w najbardziej romantycznym przeboju tego roku.


nie powiem, że typowa polska komedia romantyczna, BO taka nie jest. jest to film, który jednym ludziom się spodoba dla innych będzie dużym kiczem. Ja osobiście zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy!
Nie jest trudno mi dogodzić komediami romantycznymi ( w przeciwieństwie np do horrorów).
Bardzo fajna obsada (na nikim się nie zawiodłam) no i zauroczyłam się rolą Romy Gąsiorowskiej. <3

Oglądałyście? 
Podobało Wam się? 
Polecicie jakąś komedię romantyczną na przyszły weekend? :)

Komentarze

  1. Byłam w kinie, widziałam, film rewelacyjny, jedna z lepszych polskich komedii o ile nie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam na tym w kinie przed świętami,
    to chyba najlepszy polski film jaki oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też się nie podoba ten film !

    OdpowiedzUsuń
  4. To w ogólnie nie jest komedia romantyczna ! Po pierwsze, po drugie po ogromnym rozgłosie, reklamach spodziewałam się czekośc lepszego ; >
    Zero romantyzmu ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ten film uwielbiam, byłam na nim 2 razy w kinie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo mu się podobał! ;) Dlatego chciał iść drugi raz, to on mnie wyciągnął. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty