2 lutego 2012

Max Factor Lasting Performance

Cześć. :)
ale nudny dzień...
zleciał mi niesamowicie szybko a zaraz nudno! ;o
siedzę od wtorku w domu, nie poszłam dziś na uczelnię bo zapewne i wykładowca by na nią nie doszedł.
a w przyszłym tygodniu mam 'tylko' 6 egzaminów... nie wiem jak ja to ogarnę, ale OK

Dziś mam dla Was krótką recenzję podkładu Max Factor Lasting Performance

Podkład Max Factor Lasting Performance opracowano na bazie innowacyjnej formuły, która sprawia, że podkład trwale utrzymuje się na twarzy w takim stanie, w jakim został nałożony. Można przebierać się, dotykać twarzy i całować, bez konieczności poprawiania makijażu. Lasting Performance nie zostawi śladów na ubraniu i w innych niepożądanych miejscach.

Podkład Max Factor Lasting Performance utrzymuje się nienaruszony przez 8 godzin, lecz z łatwością można go zmyć preparatem do makijażu lub delikatnym mleczkiem kosmetycznym.

Podkład Max Factor Lasting Performance zawiera pudry matujące i pochłaniające tłuszcz. Dzięki nim cera staje się mniej świecąca i nie sprawia wrażenia przetłuszczonej.

Podkład Max Factor Lasting Performance jest hypoalergiczny, a ponieważ nie zatyka porów - nie powoduje powstawania zaskórników.

Podkład Max Factor Lasting Performance polecany jest również do cery wrażliwej.

 Odnosząc się do:
Pierwszego akapitu  - zgodzę się w 90%. Podkład nie pozostawia śladów na ubraniach ani nigdzie indziej, wtapia się super w skórę, ALE nie zgodzę się z tym, że można go dotykać a zostanie nienaruszony. owszem jeśli dotkniemy go pare razy, ale nie non stop. To tylko podkład i te tylko ręce bardzo lubują sobie każdy podkładzik i ścierają go delikatnie!

Drugiego akapitu - Nie powiedziałabym, że 8 godzin. Na mojej twarzy trzyma się ok 4-5 godzin ( bez pudru!) a to i tak jest rekord!

Trzeciego akapitu - Mam cerę wrażliwą, skłonną do wysuszenia w strefie T i okolicach nosa.

Czwartego akapitu - racja! nie zatyka porów!

Piątego akapitu - mam skórę wrażliwą i go spokojnie polecam.

Opakowanie: 6
Zapach: 6 ( no mi sie kojarzy troszkę z orzechami:D)
Konsystencja: 6
Działanie: 6 

Cena to ok 55-60 zł w zależności od drogerii.
na allegro można upolować taniej.

KWC

Ocena ogólna: zasłużone
























































































































































































































Podsumowując:
- jest długotrwały
- skóra po nim jest aksamitnie gładka
- super się rozprowadza
- przyjemna konsystencja
- nie brudzi ubrań
- ładnie stapia się z cerą
- nie ciemnieje
- kryje i matuje
- estetyczne opakowanie
- duża pojemność
- nie drażniący zapach (jak dla mnie ładny!)
- nie uczula
- nie zatyka porów
-duża gama kolorów

krótko mówiąc jest IDEALNY







































3 komentarze:

  1. bardzo ładnie wygląda na twarzy;)
    może kiedyś się skuszę skoro tak zachwalasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkłady z maxfactora są świetne :)Pozdrawiam :* W wolnej chwili wpadaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa co powiesz nt suchych skórek ? podkreśla ?

    OdpowiedzUsuń