15 stycznia 2012

rzęsy, rzęsy

L'oreal Double Extend Lash Extender & Magnifier Mascara 
Tusz do rzęs pogrubiający i wydłużający! 
 
Tuszy do rzęs używam różnych odkąd pamiętam, ale zazwyczaj są to tusze z L'Oreal.
no a do tego wracam tak często jak tylko mogę :)
uwielbiam go za efekt jaki daje moim rzęsom. 
Krok 1: nakładamy bazę (której zadaniem jest wydłużyć rzęsy)
Krok 2: nakładamy tusz.

Na zdjęciach, które zamieszczę poniżej nie mam bazy. :)
 
 
  no to zaczynamy.


Pierwsza warstwa:

na zdjęciach zauważyłam, że rzęsy wyglądają jak sklejone, 
natomiast wygląda to tak ponieważ zdjęcia są na sporym przybliżeniu
i na macro robione. :)
 
 
druga warstwa:



5 komentarzy:

  1. Ej, ej, ej .. ile kosztuje ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go zamawiam z USA i tam coś ok 10 $ kosztuje :) Możesz popatrzeć na allegro powinien być w okolicach 20zł? (?)

      pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Kochana śliczne masz rzęsy:D

    Ładnie wyglądają:)

    Buziaki:*

    Untouched_nienaruszona ( Patrycja)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnyy ;o
    Ja mam ten problem z rzęsami,że są długie ale sztywne i trudno je podnieść. Mają mocny pigment, ale nic poza tym :(.. nie wiem czym musiałabym je potraktować haha :) ale masz oczka ślicznee <3

    Agata.

    OdpowiedzUsuń