rossmannowskie zakupy.


Cześć, cześć. :)

czas egzaminu na prawko zbliża się nieubłaganie.
chyba pora najwyższa zabrać się za testy. :}
czuję, że dzisiejszy wieczór spędzę własnie z płytką, książką i gorącą herbatą.
nawet powiem Wam szczerze, że nie choruję dzisiaj na lenia odnosnie nauki, więc wykorzystam to.

wczoraj odwiedziłam Rossmanna i zaopatrzyłam się w 4 kosmetyki do codziennego użytku + lakier do bajerowania przy pazurkach.
CZY WY TEŻ TAK MACIE, ŻE JAK WAM SIĘ COŚ KOŃCZY TO WSZYSTKO I W JEDNYM CZASIE? :D




 lakier pękający Lovely.
miałam różowy, niestety urok pękaczy z tej firmy jest taki, że bardzo szybko gęstnieją i zasychają.
tak też miałam z moim poprzednim.
z efektu jak na tą cenę byłam bardzo zadowolona. ;) 

dostępność : dobra - w każdym Rossmannie
cena: 8,50
pojemność: 7 ml
 

czarny eyeliner WIBO
uwielbiam go. to już moje bodajże 3 lub 4 opakowanie. kolor jest intensywnie czarny, nie blaknie, nie odbija sie w ciagu dnia na powiece. nie powinien uczulać. szybko wysycha. wystarczy spokojnie jedna warstwa i nie widać żadnych prześwitów. pędzelek jest delikatny i mięciutki - jednym ułatwi to życie drugim utrudni. konsystencja jest delikatna, można powiedzieć, że rzadka(?) opakowanie jest wytrwałe i poręczne.

dostępność : dobra - w każdym Rossmannie
cena: ok 9 zł
pojemność: 4 g 
wydajność: mi starsza na jakieś 3 miesiące.

          
  





puder Max Factor, Creme Puff.
mam z nim do czynienia pierwszy raz więc sie nie wypowiem, jedynie proszę Was o opinie, spostrzeżenia. :) 

Kupiłam go ze względu, że jest teraz na promocji (cena 30 zł, bez promocji bodajże 36zł) a ja potrzebowałam czegoś do wykończenia makijażu. 
Czemu akuratnie Max Factor? Ponieważ wyłapałam w końcu mój KWC wśród podkładów to Max Factor Lasting Performance - ubóstwiam go za wszystko dosłownie! (zrobię na dniach o nim recenzję.)
i dodam, że puder MF przykuł mnie zapachem - bardzo ładny, nie jest pudrowy !:)



 

w różnym świetle ma różny kolor.
Lakier z TAFT'a też mój pierwszy raz akuratnie z tym "diamenciakiem" 
zobaczymy czy się spisze!

i niezastąpiony BAMBINO w wersji tej rzadkiej - ta gęsta jest dla mnie troszkę za tłusta! 
wydajność : ok 3 miesiące
cena: 5 zł
zapach: typowy dla bambino - piękny! :)



Udanego weekendu Wam życzę. :)
Sylwia.

Komentarze

  1. O, właśnie jutro wybieram się po ten sam eyeliner. Słyszałam,że jest świetny i mam zamiar go wypróbować.
    Widzę,że zakupy udane ! :) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę - jakbym o sobie czytała! też jak mi się kończą kosmetyki, to większość (oczywiście ta najdroższa >_>) w tym samym czasie... czekam na Twoją opinię o pudrze, bo przydałby mi się jakiś ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty