odżywka do paznokci - EVELINE

Cześć. :)

Kilka dni temu kupiłam odżywkę wzmacniającą do paznokci, bo już nie mogę z nimi wytrzymać - ich delikatność, zadziorność i łamliwość przechodzi ludzkie pojęcie. -.-'
Zachęcona oczywiście opiniami tej odżywki na kwc skusiłam się na lakier - po przetestowaniu już miliona możliwych tabletek.

Eveline, Nail Therapy Professional, Odżywka wzmacniająca z diamentami


Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.

Sposób użycia: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci. 





W środku opakowania znajdujemy "instrukcję" odnośnie całej odżywki :)


dzisiaj 1 dzień jej stosowania co równa się z jedną warstwą na paznokciach.  

wcześniej skórki kremowałam oliwkową ziają, bo czytałam na kwc, że baaardzo wysusza skorki , więc nie ryzykuję (!)
i dodam, że kosmetyk NIE JEST stosowany na zwierzętach!




Ściskam mocno i życzę miłego wieczoru . :)
Sylwia.

Komentarze

  1. Najlepsza z tej serii jest odżywka SOS, działa na paznokcie wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci,że sama jestem ciekawa tej odżywki z Eveline.. Miałam NailTek i jakoś specjalnie mi nie pomógł. Mam takie same problemy z paznokciami co Ty.. więc wiem jak to jest. Może też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie maiłam tej diamentowej, ale słyszałam, że nie jest najlepsza. Chociaż następnym razem mam zamiar ją wypróbować.
    Wydaje mi się, że ta diamentowa tylko tworzy zabezpieczającą powłokę a paznokci raczej nie 'naprawi'. A SOS czy 8w1 wnika w paznokcie i odżywia je, dzięki czemu nie łamią się i nie rozdwajają.
    Może Tobie pomoże, na każdego działa inaczej. ;)
    Nie chcę się o niej wypowiadać za dużo, bo nie testowałam jej, słyszałam po prostu kilka opinii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli dłużej ją poużywasz, to czekam na opinię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No więc wchodzisz w Projekt -> Ustawienia -> Komentarze i tak będzie ramka: Wiadomość formularza komentarzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem, jak się spisze na dłuższą metę. Na skórki fajny jest olejek rycynowy

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak się spisuje? Bo słyszałam, że jest rewelacyjny ten lakier/odżywaka i próbuję go znaleźć i kupić w moim małym mieście.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty