28 stycznia 2012

28. 01.

ostatnio były paznokciowe inspiracje, 
więc dzisiaj będą inspiracje do mieszkania.

uwielbiam przeglądać zdjęcia mieszkań! 

sypialnia:


















































































 


















salon:





































łazienka:



































 













dodatki i inne:

















































































































dobranoc, snów pełnych inspiracji życzę! :)

4 komentarze:

  1. boskie! :D zwłaszcza łazienki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz zauważyłam, że napisałaś mi komentarz z zapytaniem czy serek mascarpone (do cake pops) dostaniesz w normalnym sklepie - ja go kupuję zawsze w Lidlu - w innych sklepach może go nie być (w takich typowo osiedlowych)

    OdpowiedzUsuń
  3. Achhh... tylko można pomarzyć o takich wystrojach pokoju. ;)

    Zapraszam do siebie, zrobiłam odpowiedź na TAG "10 kosmetycznych perełek za mniej niż 10 zł"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do bazarkowych kosmetyków, zawsze można spróbować.
    Lepiej w coś do testowania wrzucić 5 zł niż 30. ;)

    Haha, ten makijaż początkowo był głównie czarny, na ten róż sama go namówiłam, żeby było śmiesznie ::)

    OdpowiedzUsuń